L’European Balloon Festival, entre les millors campanyes de comunicació del 2014

Aquest inici d'any hem rebut un reconeixement professional per a nosaltres molt valuós: a prestigiosa revista IPMARK, el mitjà de referència del màrqueting i la comunicació de l’Estat espanyol, ha escollit la campanya informativa de l’European Balloon Festival com una de les experiències de comunicació més exitoses de l’any 2014. Des de fa quatre anys portem la comunicació d'aquest festival europeu de globus des de Lidera Comunicació.

En el seu dossier especial del mes de desembre titulat “Estrategias de Marketing y Comunicación 2014” la revista IPMARK destaca les campanyes de marques com Coca-Cola, Bayer, Gas Natural Fenosa, Samsung, Racc, BBVA, Iberdrola, Seat o l’Obra Social La Caixa, entre d’altres. Pel que fa a campanyes de l’administració, han escollit tres experiències: la Comunitat de Madrid pel llançament del Carnet Jove, l’Ajuntament de Barcelona per la campanya “Barcelona Inspira” i l’Ajuntament d’Igualada per l’European Balloon Festival, una campanya que l'Ajuntament confia en Lidera Comunicació des de l'any 2012.

L’equip seleccionador de les propostes ha escollit l’European Balloon Festival per l’alta repercussió que té en mitjans estatals i internacionals però sobretot perquè li reconeix el mèrit d’aconseguir convocar més d’una vintena de mitjans a les 7h del matí fora de la ciutat de Barcelona. El fet que els periodistes puguin viure un vol en globus en primera persona dóna qualitat a la cobertura informativa i la converteix en una proposta atractiva i original.

L’European Balloon Festival és l’esdeveniment amb més projecció mediàtica internacional que es fa a Igualada, i aconsegueix més d’un centenar d’impactes en forma de notícies i reportatges a televisions, ràdios, premsa i mitjans digitals d’arreu, a més de tenir una gran repercussió a les xarxes socials.