Lidera Comunicació

Aquesta setmana té lloc a Barcelona un dels esdeveniments més importants del món de la moda, el 080 Barcelona Fashion, una passarel·la que atrau les millors marques i dissenyadors a nivell internacional. Amb el segell fashion from Barcelona, el Clúster Català de la Moda (MODACC) arriba al 080 amb més de 120 marques que reivindiquen la producció i el disseny nacional, des de Lidera Comunicació ajudem a aquestes marques a difondre la seva feina i  a reivindicar la importància de l’aposta per la indústria catalana de la moda. 

Aquest octubre Igualada va acollir la segona edició de l'Esport i Natura, un esdeveniment que va reunir a més de 28.000 persones. Lidera es va ocupar de la comunicació del festival, posant l'accent en la comunicació 2.0, sent Facebook una eina indispensable per arribar al públic potencial.

L'estratègia de segmentació del públic de Facebook és el millor aliat per optimitzar la publicitat: permet que ens dirigim a un grup de persones determinades, aconseguint un perfil concret. La clau, doncs, és saber-ne escollir el perfil. En aquest cas es va optar per limitar la ubicació del públic a les rodalies d'Igualada, Manresa, Vilafranca, Cervera i Martorell i per captar un públic familiar. Les plataformes 2.0, doncs, obren portes de gran potencial en el món de la comunicació.

 

Lidera Comunicació es fa un lloc en la comunicació dels grans esdeveniments nacionals. Aquest darrer any hem comunicat esdeveniments de gran rellevància com són els prestigiosos premis de la música catalana: els Premis Enderrock, la fira BSTIM o la Nit de les Revistes i la Premsa en català.

A més, ens hem fet càrrec, també, de la comunicació de la 080 Barcelona Fashion Week, un esdeveniment cabdal en el món de la moda catalana o el Lleida Air Challenge, un certamen de referència en el sector de l’aeronàutica esportiva. Pel que fa a l'àmbit de l’Anoia també som responsables de la comunicació de l’European Balloon Festival i del festival Esport i Natura, dos grans esdeveniments que atrauen a milers de persones a Igualada.

 

 

Aquest inici d'any hem rebut un reconeixement professional per a nosaltres molt valuós: a prestigiosa revista IPMARK, el mitjà de referència del màrqueting i la comunicació de l’Estat espanyol, ha escollit la campanya informativa de l’European Balloon Festival com una de les experiències de comunicació més exitoses de l’any 2014. Des de fa quatre anys portem la comunicació d'aquest festival europeu de globus des de Lidera Comunicació.

La Coordinadora de Pastorets de Catalunya ha reunit en una jornada de formació tots els responsables de comunicació dels grups que representen Pastorets a Catalunya. La comunicació ha anat a càrrec de Lidera.

L'associació d'empreses tèxtils Fagepi i l'Hospital Sant Joan de Déu han engegat  una campanya per recollir fons de la investigació de teixits aptes per a nens amb pell atòpica. Des de Lidera ens hem ocupat de la comunicació i la venda-on line.

Més articles...