Convertirem la teva feina en notícia

No n’hi ha prou de fer-ho bé, s’ha de comunicar bé. Amb una bona estratègia de comunicació aconseguiràs reforçar la teva marca, tenir presència als mitjans de comunicació, fer conèixer els teus projectes i atraure nous clients.

T'ho expliquem?
Més

Gabinet de premsa

Notes de premsa, rodes de premsa, plans de comunicació, publicitat, entrevistes...

Més

Webs i xarxes socials

Creació de pàgines web, elaboració de vídeos, màrqueting on line, gestió de xarxes socials:...

Més

Continguts i publicacions

Catàlegs, revistes, díptics, memòries corporatives, llibres per encàrrec, traduccions,...

"Sigues lliure, llegeix" ha estat la campanya que Lidera Comunicació ha realitzat per l'APPEC, amb l'objectiu de promoure la lectura de revistes en català. L'eix principal de la campanya era un vídeo promocional amb desenes de cares conegudes com Toni Soler, Neus Bonet, Pepa Plana i Eliseu Climent, tots ells vinculats el sector editorial, que posaven veu a la campanya.

En l'actual context d’involució de drets fonamentals com la llibertat d’expressió, l’APPEC, l’associació catalana d’editors de revistes i digitals volia llançar una ambiciosa campanya per combatre la manipulació informativa i les fake news a través de la lectura de revistes i digitals en català. A partir d'aquí Lidera va pensar l’eslògan “Sigues lliure, llegeix”, i va elaborar el guió del projecte, en que els editors de publicacions catalanes conviden a la ciutadania a apostar per les revistes i digitals en català per tenir eines per formar-se criteri propi i opinions en llibertat.

La campanya, en format audiovisual, aplega més d’una cinquantena de directors, editors o col·laboradors de publicacions que exhibeixen les seves capçaleres com a antídot a la repressió. Hi han participat nombroses cares conegudes com ara els periodistes Toni Soler com a fundador de la revista El Món d’Ahir, Neus Bonet com a responsable de la revista Capçalera, Eduard Voltas com a editor de Time Out BCN, la directora de Sàpiens Clàudia Pujol, l’editor d’El Temps Eliseu Climent, Mercè Canela de Cavall Fort, Lluís Gendrau amb Enderrock, José Antich amb El Nacional, Joan Morales com a director de Descobrir, Josep Sucarrats, director de Cuina,  Francesc-Marc Álvaro com a col·laborador de Serra d’Or, Núria Iceta amb l’Avenç, Germà Capdevila amb l’Esguard, l’esportista Sergi Mingote amb Vèrtex, l’editor de Nació Digital Miquel Macià, o la pallassa Pepa Plana amb la revista Zirkolika.

Les diferents versions dels espots es poden veure a través de les xarxes socials de l’APPEC (Youtube, Facebook, Twitter i Instagram) i, la versió reduïda del vídeo, també va ser emesa per TV3.